كرتين وال كرتين وال .

كرتين وال

ساخت كرتين وال

ظاهر ساختمان براي هر صاحب ملكي مهم مي باشد و يك ملك با داشتن ظاهر بهتر مشتري بيشتري هم دارد. براي نماي ساختمان از انواع مختلف نما ها استفاده مي كنند كه كرتين وال يكي از مدل هاي نما مي باشد. در نمونه هاي كرتين وال از شيشه به عنوان نما استفاده مي شود كه مزيت هاي بسياري در مقابل سنگ و آجر و... دارد. از مزيت هاي كرتين وال مي توان به ضد آتش بودن آن اشاره كرد در حقيقت حوادث طبيعي و غير طبيعي مي تواند ساختمان ها را دچار حادثه سازد ولي كرتين وال آتش نمي گيرد بنابراين مي تواند گزينه ي خوبي براي نما باشد.

همچنين كرتين وال در مقابل زلزله با دوام است، در ظاهر به نظر مي رسد كه كرتين وال در هنگام بروز زلزله دوام نداشته و مشكلات بسياري به وجود بيايد ولي كرتين وال توسط مهندسين بسيار حرفه اي ساخته شده و صنعتي مي باشد كه در طراحي آن طوري كرتين وال را ساخته اند تا بتواند در مقابل زلزله انعطاف خوبي داشته باشد.

مزيت ديگر كرتين وال عايق بودن آن است كه از خروج انرژي گرما و سرما جلوگيري مي كند همچنين عايق خوبي در مقابل سر و صدا مي باشد. در ساخت كرتين وال مي توان آن را در طرح هاي مختلفي نظير روكوب، درپوش دار، نيمه درپوش و... ارائه داد. شركت هاي مختلفي كرتين وال را ارائه مي دهند كه بهتر است به شركت هاي معتبر در اين زمينه مراجعه كنيد زيرا در صورت درست نصب نشدن كرتين وال مي تواند مشكلاتي به همراه داشته باشد. نصب كرتين وال بسيار سخت بوده و افراد متخصص و مجرب بايد نصب كرتين وال را به عهده بگيرند.

شركت هايي هستند كه سفارش كرتين وال را مي پذيرند كه از معتبرترين آن ها در اين زمينه شركت آكام گستر كيش مي باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۰:۳۹ توسط:كرتين وال موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :